Atnaujintos klientų aptarnavimo taisyklės ir rekomendacijos

KLIENTŲ APTARNAVIMO TAISYKLĖS KARANTINO (EKSTREMALIOS SITUACIJOS) METU

Galioja iki karantino ir/arba ekstremalios situacijos pabaigos.

Vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu dėl Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo, UAB AVEPLAST (TIKS LANGAI) tęsia savo veiklą. Dirbdami pagal SAM nustatytas darbo saugos ir higienos reikalavimus bei siekdami užtikrinti Klientų ir darbuotojų saugumą, karantino (ekstremalios situacijos) metu nustatome šias darbo ir Klientų aptarnavimo taisykles:

  1. VIZITUI BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA.

Registruotis galite tel. 8 800 22225, arba el. paštu info@tikslangai.lt  arba:

Kauno m. pardavimų salone: info@tikslangai.lt, tel. (8-37) 46 00 39, (8-37) 46 00 40;
Klaipėdos m. pardavimų salone: el. p. klaipeda@tikslangai.lt, tel. +370 685 34 169;
Panevėžio m. pardavimų salone: panevezys@tikslangai.lt, tel. (8-45) 43 02 83;
Šiaulių pardavimo salone: el. p. siauliai@tikslangai.lt, tel. +370 652 14 313;
Vilniaus m. pardavimų salone: el. p. vilnius@tikslangai.lt, tel. (8-5) 233 08 85;

  1. Aptarnausime tuos Klientus, kurie:
  • neturėjo kontakto su sergančiais COVID-19 virusu ir nebuvo aplinkose, kurios yra patvirtintos kaip galimos COVID-19 viruso židiniai;
  • neturi peršalimo ir kitų COVID-19 virusui būdingų simptomų;
  • turi galiojantį Galimybių pasą, arba neigiamą COVID-19 tyrimo testą (ne senesnį nei 7-10 dienų);
  • kuriems šiuo metu netaikoma saviizoliacija.
  1. Į TIKS LANGAI pardavimų saloną vienu metu priimsime tik po vieną asmenį.
  2. Rekomenduojame atsiskaityti bankiniu pavedimu.
  3. Aptarnaujančio personalo ir Klientų apsaugos užtikrinimas:
  • Atvykus būtina dezinfekuoti rankas;
  • Apsaugines priemones privaloma taisyklingai dėvėti viso apsilankymo metu;
  • Privaloma laikytis saugaus atstumo, čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo;
  1. Aptarnaujantis personalas, turintis tiesioginį kontaktą su Klientu, privalo:
  • Palaikyti tinkamą patalpų higieninę būklę siekiant maksimaliai sumažinti virusų ir ligų plitimo galimybę, užtikrinti Klientų ir darbuotojų saugumą;
  • Pateikti saugos klausimus besiregistruojančiam apsilankymui TIKS LANGAI skyriuje asmeniui;
  • Atvykus Klientui visada dėvėti apsaugos priemones – burną ir nosį pilnai uždengiančią kaukę/respiratorių, arba veidą uždengiantį skydą;
  • Po kiekvieno Kliento vizito dezinfekuoti rankas, darbastalių paviršius, rankenas, ar įrangą naudotą atsiskaitymui už paslaugas. 
  1. Dėl planuojamo užsakymo atsiėmimo (atkrovimo laiko) iš įmonės Gamyklos (adresu Kertupio g. 59, Neveronys, Kauno raj.) privaloma informuoti įmonės Logistikos skyrių ne vėliau kaip 1 d. d. iki atvykimo, telefonu +370 656 82516 arba el. paštu logistika@aveplast.lt. Darbo laikas: I-V 7.30 – 15.00 (pietų pertrauka 11.30 – 12.15). Užsakymo atsiėmimo/apmokėjimo metu būtina dėvėti apsauginę veido kaukę / respiratorių / veidą dengiantį skydą, laikytis saugaus atstumo bei laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.
  2. Užsakymų atsiėmimo sąlygos iš TIKS LANGAI pardavimo salonų / sandėlių derinamos atskirai su sutartį – užsakymą sudariusiu vadybininku. Užsakymo atsiėmimo/apmokėjimo metu būtina dėvėti apsauginę veido kaukę / respiratorių / veidą dengiantį skydą, laikytis saugaus atstumo bei laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.
  3. Klientui atsisakius pateikti atsakymus, karščiuojant, esant akivaizdiems peršalimo simptomams, nesilaikant elementarių higienos normų ar nesilaikant šių taisyklių, TIKS LANGAI pasilieka teisę šio Kliento neaptarnauti.

 

KLIENTŲ APTARNAVIMO OBJEKTUOSE TAISYKLĖS KARANTINO (EKSTREMALIOS SITUACIJOS) METU

Galioja iki karantino ir/arba ekstremalios situacijos pabaigos.

Vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu dėl Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo, UAB AVEPLAST (TIKS LANGAI) tęsia savo veiklą. Dirbdami pagal SAM nustatytas darbo saugos ir higienos reikalavimus bei siekdami užtikrinti Klientų ir darbuotojų saugumą, karantino (ekstremalios situacijos) metu nustatome šias darbo ir Klientų aptarnavimo taisykles:

  1. Rekomenduojame už paslaugas atsiskaityti bankiniu pavedimu.
  2. Smulkaus remonto atveju aptarnausime tuos Klientus, kurie:
  • turi galiojantį Galimybių pasą, arba:
  • su Klientu išlaikant ne ilgesnį nei 15 min tiesioginį kontaktą, kai:
    • Klientas neturėjo kontakto su sergančiais COVID-19 virusu ir nebuvo aplinkose, kurios yra patvirtintos kaip galimos COVID-19 viruso židiniai;
    • neturi peršalimo ir kitų COVID-19 virusui būdingų simptomų;
    • turi neigiamą COVID-19 tyrimo testą (ne senesnį nei 7-10 dienų);
    • kuriems šiuo metu netaikoma saviizoliacija.
  1. Statybų aikštelėje dirbančio, konstrukcijas matuojančio ar montuojančio aptarnaujančio personalo ir Klientų apsaugos užtikrinimas:
    1. Būtina periodiškai dezinfekuoti ir plauti rankas;
    2. Apsaugines priemones privaloma taisyklingai dėvėti viso darbo metu;
    3. Objekte būtina laikytis SAM nustatyto saugaus atstumo (patalpų viduje – 2 m.)
    4. Privaloma laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo;
  2. Aptarnaujantis personalas, turintis tiesioginį kontaktą su Klientu, privalo:
    1. Smulkaus remonto atveju Klientui pateikti saugos klausimus;
    2. Atvykus į objektą visada dėvėti apsaugos priemones – burną ir nosį pilnai uždengiančią kaukę/respiratorių, arba veidą uždengiantį skydą;
    3. Po kiekvieno vizito dezinfekuoti rankas;
    4. Smulkaus remonto atveju klientui nepateikus Galimybių paso – tiesioginį kontaktą išlaikyti ne ilgesnį nei 15 min.
  3. Klientui atsisakius pateikti atsakymus, karščiuojant, esant akivaizdiems peršalimo simptomams, nesilaikant elementarių higienos normų ar nesilaikant šių taisyklių, TIKS LANGAI pasilieka teisę šio Kliento neaptarnauti.